stronger than you ever will be

Tjänstefel av läkare, tog ej prover innan medicinering

Kategori: Allmänt

Hej alla, hoppas ni har haft en bra midsommarhelg också! 
Min har varit jätte bra den med! Förutom att i förrgår, lördags/söndags fick jag jätte ont i halsen igen.
Så jag ringde sjukhuset... Var hos dom igår morse! Läkaren jag var hos innan Fredrik Thorén gav mig en medicin, antibiotika utan att ens ta ett ända prov på mig! Jag trodde jag hade halsfluss men det hade jag aldrig.. Han titta mig i munnen, tröck mig på magen och sa att jag hade halsfluss... han skrev ut medicin till mig, det hjälpte efter nån dag.. Sen när jag slutade äta det, fick jag tillbaka det. Så jag ringde sjukhuset, eller mamma gjorde. och pratade med dom så jag fick en tid kl 11 så jag åkte upp dit. Det kom en läkare som sa ooh herregud vad du ser ut i halsen, han tyckte synd om mig... Han sa att han skulle göra allt för att få mig frisk, om det var en bakterie. För är det en bakterie kan man behandla/bota det med mediciner, men om det är ett virus kan man inte det då måste det själv läka. Läkaren topsade mig i halsen och stack mig med nål. Kommer tillbaka efter ca 40 min och säger, jag måste tyvärr göra dig besviken, det hära är ingen bakterie utan ett virus, det är som halsfluss tillsammans med körtelfeber, men ändå inte. Det ända du ska göra är att äta kallt dricka varmt/kallt. Så du bränner hål på blåsorna som finns i halsen.. Därför du inte kan svälja.. Det är vita blod kroppar. som har bildats. och jag vet inte varför riktigt det är bra, men jag har ett virus. som inte direkt har något namn utan bara heter hals infektion. Jag ska lägga upp en bild på hur min hals såg ut efter 1-2 dag och nu tror jag att jag är inne på min 3e. ?
 
 
Så såg det ut i början...
 
 
Efter det..
 
 
idag----
 
 
de känns kan jag lova...
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: