stronger than you ever will be

Frågestund!

Kategori: Allmänt

 
 
Om ni någongång har färgat erat hår, till tex rött, lila blått osv...
Och om ni sen efter det låtit färgen smälta in eller färgat till brunt mörkbrunt.
Har det någongång hänt för er, att när ni ska blondera/bleka håret blont att gamla färgen kommer fram?
Det hände för mig, ni ser det röda som är på luggen, det kom fram när jag skulle bleka det..
Kommer typ ha sådär fast, rödare rödare en rödast!  vi får se hur det blir :) 
 
 
Vilken hårfärg tror du skulle passa bäst på mig, vilken som skulle vara snyggast? :) Kommentera gärna, kanske färgar någon av färgerna ni skriver, vem vet :)? 

Kommentarer

  • Anna säger:

    rött skulle va snyggt! ;)

    Svar: Tack :) Jag håller på att blondera håret och ska färga det i kanske chock röd eller lila, inte bestämt mig ännu :)
    Elina Gilde ♥

    2012-06-26 | 10:45:51

Kommentera inlägget här: