stronger than you ever will be

Nörd dag... sims ? ohja..

Kategori: Allmänt

 
Hejsan alla där ute! Idag har jag inte gjort ett piss mer en att ha suttit vid datorn typ, nördat sims 2.. hela dagen, japp!
börjar bli lite trött nu faktiskt, men iallafall jag har inte ont i halsen längre vilket som är bra, eller jo lite men det känns knappt jag hoppas att det inte vänder över natten! imorgon är Moira's valpar 1 vecka och jag börjar min praktik imorgon! känns underbart det med faktiskt. 4 timmar per dag! Fräääänt ? Jajjemän, men jag längtar inte tills dom får tänder kan jag lova... nu äre såhär att jag har min praktik i 4 veckor så när jag är klar med med min praktik är valparna 5 veckor, alltså 1 månad och 1 vecka. Just Saying ! 
 
 
 
 
 
 
Vilken melon tycker ni är godast? 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: