stronger than you ever will be

Rekomendera en bra film i en kommentar!

Kategori: Allmänt

 
Hej alla glada och pigga ledsna och sjuka människor! Idag kommer jag ligga i sängen ända tills jag blir frisk!
Och jag ska fan i mej ta och bli frisk tills nästa vecka det ska jag se till! Annars muckar basillerna med mig, då kommer jag dränka dom i Wiskey.. 
 
Vad jag ska göra i sommar
jag ska vara med mina vänner, folk jag mår bra av, sitta och chill dricka och grilla här hemma
eller utomhus, (grillplats) tex mina bästavänner mimmi frida osv <3
Sen hoppas jag att min bästaste typ killkompis kommer :) Kommer bli fett härligt! Hade hoppats på en frisk sommar, utan besvär. men nejnej här är man så sjuk man bara kan bli.. underbart! eller inte. En vän jag inte träffat på evigheter är agge, han heter August. men vi kallar honom för agge, jag har nog inte träffat honom på ca 2 år? i think.... men ja nu iaf. ska jag berätta om min praktik. Jag praktiserar här hemma hos mamma & pappa, med våran hunduppfödning jag ska hjälpa till här hemma 3-4 timmar per dag, fyra veckor, inklusive helg (kan låta jobbigt) men det är bara 4 timmar, jag får i lön 3000 kr för 1 månad.. dock orkar jag inte räkna ut vad jag får i timmen..
Jag hoppas på att jag blir frisk snart, jag har ju fått en virus infektion i halsen. som är jätte irriterande, för mig för jag kan varken svälja, prata eller hosta/gäspa eller något liknande, Så är det någon som vet nån bra film som ni kan rekomendera ! snälla skriv skriv i en kommentar! jag har så sjukt otroligt tråkigt! vill ha en bra film oh titta på medans jag vilar upp mig.
 
VILKEN FILM TYCKER NI BÄST OM ?
REKOMENDERA DET I EN KOMMENTAR!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: