stronger than you ever will be

Musik tips, och du och din låt kan bli länkad!

Kategori: Allmänt


Godmorgon alla! idag har jag inte hunnit mer en att gå upp ur sängen känns det som.. eller joo jag har faktiskt varit nere och hämtat mig svarta vinbärs saft och kallt kallt kallt vatten och såklart.. medicin, alvedon panodil osv.
känns som om jag knarkar det dagligen just nu, och det kanske stämmer också haha men men!
Nu ska jag ta och spela the sims 2 det var as länge sen! och bara hoppas på att jag blir frisk, för timmarna brukar ju bara rinna iväg när man spelar det spelet så? lika bra, för jag har ingenting att göra... eller ingenting att göra det har jag ju, jag måste städa rummet.. och fixa lite saker, får göra det senare:) eller imorgon! :)
 
Vilken är din favorit låt? Eller om du har någon favorit kändis? Lägg gärna det i en kommentar
vem vet jag kanske länkar dig och din låt, för den kanske var grymmare en vad jag trodde, ^^
men glöm inte att skriva din blogg, och vad du heter och speciellt den låt du älskar/tycker bra om! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: