stronger than you ever will be

JAG KAN INTE VÄLJA HJÄLP MEJ!

Kategori: Allmänt

 Hon har lila hårfärg, som är ifrån shock.se, jag ska färga luggen typ som hon fast 
kanske inte lika mycket, jag håller på att färgar under luggen ska ta över luggen med, färgar
det i blont, innan jag färgar annan färg, därför jag färgar blondt, är pga att jag har mörkt hår..
Men jag ska färga ungefär som hon har, funderar på i samma färg? Lila? eller?
 
 
 
 Eller ska jag färga blått? Jag har beslutsångest, jag älskar verkligen blå färg
finns typ ingen annan färg jag älskar den, och då menar jag verkligen älskar.
jag funderar på att färga blått, snälla hjälp mig! jag har absolut ingen aning vilken och jag
har beslutsångest som fan! hjälp mig tack! Blå, eller Lila? 
 
 
 
Ut tvättad lite ?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: