stronger than you ever will be

förlåt för förkenat bloggande...

Kategori: Allmänt

Hej alla, jag har inte kunnat blogga för att jag har inte haft tiden, jag har kryat upp mig och nu är jag faktiskt frisk! helt undebrart att kunna svälja och att kunna prata, dock är jag fortfarande lite tjock i halsen men jag mår grymt mycket bättre.. Det var tydligen halsfluss bara det att det har blivit av ett virus. Om mot halsfluss kan man ta antibiotika så hjälper det snabbare och bättre, ifall halsflussen orsakas av en bakterie dock var detta jag hade virus.. känns inte så himla skönt. men jag mår bättre nu iallafall! Har tittat på Alvin och gänget 3, och sen när jag tittade på 1an, så fatta jag inte ett skit av 3an, kan vara för att jag kom på att jag inte sett 2.an duktigt!
nu har Kristin kommit hit igen, och jag sa fel på mitt sommar jobb, det är ingen praktik utan sommarjobb! och det var visst 3 timmar per dag inte 4. sorry, my bad.
Men nu ska jag fortsätta städa och så ^^ har spelat lite sims 2 spel hit och dit, och laddat ner filmer, så ska se dom och spela lite :) sen blir det grillat med revbenspjäll och mamma sa till mig förut, att hon funderar på ifall jag ska ta albins rum och han ska få flytta ut i gäststugan! Kommer bli kanon för då får jag har garderoberna i mitt rum.. dock vill jag ha mitt golv. och mitt tak... :( kommer bilder senare ikv! på mitt rum nu/garderåb och albins rum/garderåb! Cya :) 
 
Världens finaste kusinvitamin! love you ! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: