stronger than you ever will be

Blekning & Tråkighet på G

Kategori: Allmänt

Nu kommer jag nörda Disney Filmer, eftersom det knappt inte finns något att göra annars..
Är sjuk och vill bara bli frisk, jag orkar inte vara sjuk vill inte vara sjuk har inte tid att vara sjuk
vill att mitt sommarlov ska bli det bästa nånsing, utan att vara sjuk men lyckades jag? nae..
men jag får hoppas att jag piggnar till snart, dock är mina halsmandlar igensvullna och helt röda
och jag kan knappt äta/svälja, men det går över snart hoppas jag! Jag hoppas jag blir frisk denna vecka!
För jag tänker inte vara sjuk i 2 veckor.... vill verkligen inte det, vill bli frisk nu! Men jaa iallafall.. Nu ska jag se
Alvin och Gänget 3, eller den håller på att laddas upp! :) hoppas den är bra:)
Men jag ville bara säga att jag håller på att färga håret, eller bleka håret/underluggen ska ta hela nästagång, och lite på sidorna. Sen när det är blondt ska jag beställa hårfärg från shock.. men vilken tror ni ? :) 
 
 
 
Är det någon som har ett bra film tips lämna gärna den i en kommentar! För jag
kommer ha så extremt tråkigt nu när jag är sjuk så.. :) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: